LÖRDAG :D

HEj!

Igårkväll var ju jag med Lollo, och jag sov över hos henne. Så det blev inget inlägg då.
Men vi hade iallafall superroligt!♥
Vi var ute typ hela kvällen, hoppade studsmatta, kollade på söta valpar! Vi gick dit vid Maria kyrkan, hade hört massa bilar som sladdade och höll på att skrämma upp varandra hela tiden, när vi gick förbi en svart bil på en parkeringsplats så startade den plötsligt.
Den körde ut från parkeringsplatsen, vi blev rädda och började springa, den körde efter oss.
Medans vi sprang så asgarvade vi, så det blev svårt att springa, det var lite smått spännande och då skrattar båda, och Lollus blir pissnödig ;)
Vi sprang till där hennes farmor bor, hade vi kommit dit några minuter senare hade dörren varit låst, för dörrarna där låser sig klockan nio.
Men när vi kom in tittade vi ut genom ett litet fönster i trappuppgången, och bilen bara körde förbi.
När vi kom in till hennes farmor så gick Lollo på toa, vi drack vatten och tog två tuggummin var.
Sen gick vi ut igen, var ute till halv elva kanske.
Resten av kvällen åt vi chips, pratade, skrattade, satt vid datan och mycket mer. Supermys!
Behöver inte säga vad vi gjorde vid datan, Lollo; "Madam" HAHAHAHA, det var helt jevla sjukt.

Nu sitter jag här och lyssnar på sjukt fina låtar.
Ska typ snart vara med Vanessa!
Blev just trehundra kronor rikare, mamma kom upp med månadspengen. GREAT!

fyra bilder från igår,

Två mycket trötta tooosingar




Asså, jag vet att man inte ska säga såhär, men jag måste, för denhär bjuder jag på! ;)
Kolla på SötLollo.


Valle!

pössss

Kommentarer
Postat av: Lollus :)

fy fan asså, bild nr 3!.... :00 inte fin på mig :(

2010-09-13 @ 19:54:28
URL: http://lovisaliden.blogg.se/
Postat av: Lollus :)

men HAHAHAHHA Madam! x)) <3

å helene P i katalogen x)

fy fan asså!

å stina-Godmorgon :) lovisa- Piiiieii! x)) <3

+ Typ TYST!! Raya! ^^ hahahaha! puss med dig gumman!

2010-09-13 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0