Sorry. I'm not Rihanna, I don't love the way you lie

Hej!

Skolan var väl helt okej, ska inte klaga iallafall.
Efter det var jag med Jossan.
Och kvällen har spenderats i stallet med henne, hon är ju stallvärdinna.
Roligt var det! hästisarna är fiiina♥
Fick världens lust att börja rida!

Imorgon ska pappa måla om trappen, vit.
Äntligen! Hatar denna fulbruna färgen. Måste snart gå och plocka ut alla sakerna jag behöver imorgon och ta ner dom. Kan ju inte gå upp när den är målad, och målarfärgen luktar så himla starkt, så vi måste bo i husvagnen en natt.
Nora får vara i garaget, stackars henne! Men kommer hålla henne lite sällskap iallafall.

Tänkte ladda upp lite gammla bilder från webbcamen som jag nog aldrig visat er. (VARNING FÖR EGOPICS)

kolla inte på mig!



Från när jag och Vanessa lekte "se ut som en ful bajs stonaface" nån gång, jag lyckades



Jag och kusin!


LOL


två små muppar ;)




PUSSS

Kommentarer
Postat av: madde :)

mwehe, gillar du att sitta på golvet med datorn? :D <3

2010-09-14 @ 20:17:34
URL: http://maddebitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0