Nominerad!

Jag blev nominerad av Vanessa Lennestål

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Jag kan inte dra med handen på en vanlig matta.
2. Jag har väldigt svårt att bestämma mig för saker!
3. Jag älskar att dansa :D
4. Jag gillar inte att spela fiol, och vet inte varför jag gör det heller.
5. Jag älskar att skriva.
6. Jag gillar inte mitt utseende.
7. Tror på andar/spöken, liv efter döden.
Jag nominerar;

Johanna Andersson

Madde Lundström

Elin Bucht

Fredrika Lindmark (Börja blogga igen!)

Ann-Mari Johansson

Anna Skär

Det får räcka ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, jag ljög i förra inlägget! Sa att det inte skulle bli något mer, men skriver lite snabbt.

Det var jätte kul på badet!
Först simtränade Julia och Lilli, jag och Elin hejjade, sen gick vi upp och åt en stripstallrik var.
Sen när dom var klara med träningen så körde vi runt på en såndär "orm"
Vi kom nääästan runt hela vägen runt strömmen, mot den! Det var jobbigt, vi körde också en stafett ett tag, jag och Lilli vann!
Haha, när jag sprang förbi Julle ena gången så försvann hon bara plötsligt.
Ramlade baklänges ner på golvet, vart säkert rädd för mig ;)

(Snodde två bilder från Julles blogg, hoppas de var okej!)

Två söta tjejer redo för att börja simma! ♥


Haha, jag och snyggElin!

Men helt enkelt en rolig kväll, nu ska jag sova.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: madde :)

sv: okejs :D <3

2010-09-15 @ 07:09:47
URL: http://maddebitch.devote.se
Postat av: elin

fan för dig Stina! ;pp



såg ju ut som att ja it hade nå hår ! ;o

2010-09-17 @ 19:02:21
URL: http://elinbucht.blogg.se/
Postat av: ansa

HAHA nummer 4. nämen stina dåe xD

2010-09-19 @ 01:14:09
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0