Sometimes I Needs Sombody Who Needs Sombody Now

HEj!

Statistiken är på topp just nu, samma med mitt humör :D
Kommer vara helt kass uppdatering i helgen, ingen alls faktiskt.
Har inte tillgång till internet..
Menmen, skönt det också ibland. Bara ta det lugnt, inte känna någon stress..
Har ju inte varit där på länge, (hos mormor och morfar som jag skrev i förra inlägget)

Träningen var inte så jobbig, först körde vi gränsbrännboll och doppboll. Sen cirkelträning.
Snart ska jag gå i duschen, sen ta itu med engelska läxan som ska lämnas in imorgon, öva lite Spanska, läsa, lyssna på musik. Bara en lugn kväll, tänka lite.
Imorn är det sovmorgon, skööönt!

Men godnatt, hoppas på att jag hinner skriva något imorgon iallafall. Annars på Söndag :)



hihi, igår innan jag tonade håret. Det blev inte så stor förändring. Men det mesta av utväxten där bak syns inte så mycket nu!


KYSSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0