Mitt rum är stöööökigt, lalalalaaa

Hej! höh, fin rubrik.

På morgonen sökte jag ihjäl mig efter min skåpnycket, och när jag völ hade hittat den så sprang jag iväg till skolan för vi hade fiollektion. Men såklart hade jag glömt fiolen när jag varit så stressad av att hitta nyckeln, haha ;-)
Bara lite såndär onödig fakta.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter skolan var jag med Sara Gunnari, vi har typ cyklat runt hela Sävast och bara pratat och sånt.
Cyklade även runt tvåochenhalvan på eljuspåret.
Till helgen kanske hon ska sova hos mig, eller jag hos henne!
Det lär bli väldigt kul, hoppas bara att jag inte är sjuk då.
Går ju massa förskylningar och sånt, och känner mig lite risig.  Ont i halsen, huvudet.
Halstabletter är inte en bra uppfinning egentligen, iallafall inte sånna där "vanliga" Dom är ju typ som godis, och hjälper bara när man har dom i munnen.
Ska gå och köpa riktiga halstabletter, strepsils eller någe.
Och ska försöka städa upp ordentligt i mitt rum,  ojoj, ingen vill veta hur det ser ut!
Fast iochförsig, det är ju inte säkert att jag orkar städa allt själv.
Det är mitt tänkande varje dag när det gäller att städa rummet, så, man vet aldrig när det händer =P


Saknar er tjejjor!


Awh, min katt är nästan lite söt :)


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0