Men Stina, inte är du egobildstagare? ;)

HEj!

Dagen har gått väldans fort, tycker jag iallafall.
Efter skolan var jag med Vanessa, vi fikade och satt vid datan :P

Nu sitter jag i syrrans rum (för att datan var där) hon är borta, typ innebandyträning trorjag.
Regnet knackar på taket och fönstret, så nu är det bara att gå ut och hoppa i vattenpölarna för er som vill det!
YIPPEY
Kommer ihåg en gång för några år sen när det inte hade regnat på nästan två veckor, då det var massa skogsbränder överallt och stekhett varenda dag.
Men en kväll efter två veckor i nästan äckligt varmt väder, så kom en riktig åskskur.
Jag och Sara bara sprang ut på baksidan, nakna, och dansade i regnet.
Tänk, att så kunde man göra då, det var liksom inget fel. Att alla grannar såg.
Okej, jag hade trosor på mig. Men syrran var helt naken.
Har några bilder från det, men tror inte att jag laddar upp dom här på bloggen =P
Även fast det var länge sen!

Har fortfarande ont i halsen och så, så det blir ingen träning för mig ikväll.
Eller, lite träning blir det. Jag och Vanessus ska fara ut med rullskidorna.
Fast eftersom att hon inte får åka rullskidor, så ska hon cykla bredvid mig.
Och eftersom att jag aldrig har åkt skaterullskidor i hela mitt liv, så tänkte jag testa det ikväll!
Önska mig lycka till, hehe.
Hoppas bara att det inte spöregnar.

Lite bilder som jag tog igår

Jag verkar ha haft väldigt kul igårkväll när jag tog sånna här bilder :D
Har fler, men vem orkar egentligen sitta och titta på näst intill likadana bilder på samma person i tre minuter? haha


Just nu;

Ljuset blir helt skummt.




PUSS, får se om jag hinner med något inlägg senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0