Babbel och en suddig bild

HEJ!

Ska typ snart lägga mig, okej, när jag säger snart så blir det kanske någon timme efter.
Men ändå, snart. Alltså, om en timme.

Dansen var somvanligt rolig, först gjorde vi nåt konstigt.
Sen schottis, en av mina favorit danser, så det var ju great!
Lovisa Axelsson: -Asså jag har sämst humor. Skrattar ju åt allt.
Jag: -Haha, då är vi två.
Lovisa: -Men en i min förra klass hade värre, om man sa typ "pudding" så började hon asgarva.
Och vem började inte skratta så att hon nästan var tvungen att lägga sig ner på golvet?
Jo, jag! ;)
Och Johanna, du måste bli frisk till helgen.
Känner på mig att helgen kommer bli riktigt rolig!
Får träffa alla och bara chilla därborta i logen, med pizza, film.. Ja, mysigt värre!

Jag har ju haft ont i halsen i några dagar, nu idag, när det äntligen har gått över.
Då har jag ingen röst.. Har tappat rösten, Katti fick vara lite som "en talare" till mig i slutet av danstimmen.
Så nu försöker jag att inte prata/sjunga eller vad jag nu gör, så att jag förhoppningsvis kan prata imorn på skolan!
Det är lite läskigt, när man kämpar för att få fram ett ljud, men det inte går.
Kan ju prata lite grann, men det hörs ju nästan inget och låter väääldigt hest.
När jag kraxar (haha) eller hostar så bir det bara värre, och gör ont.
Men, nog om det ;)


En lite suddig bild på mig och Vanessus som jag hittade i arkivet.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0