Down North (L)

HEj!

Har vart en rätt skön skoldag idag.
Efter skolan var jag med Vanessus, vi gjorde detsamma som vi igår. ;) Bara chillade.
Om jag hinner ska jag vara med henne när hon har ätit också, sen ikväll är det ju dans!
Så jag och Katti ska cykla dit, dansa, och bara vara med bästgruppen.
Till helgen blir det läger i logen. Grymt kul kommer det bli!

Nu ska jag kolla runt på massa fiina bloggar, såklart logga in på fäjjan, och kanske sätta huvudet i spanska boken och träna lite på det språket.




Kalix, länge sen.. GUD vad jag saknar!

PUSSAAAR

Kommentarer
Postat av: MATILDA, jao.

Har också den spansk boken! :D

2011-08-27 @ 09:26:34
URL: http://matildamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0