Äntligen helg!

HEj!
Vet att min blogg inte är speciellt fin nu, men håller på att försöka fixa designen och så.

Idag var det Brönjajoggen, men eftersom att jag vill bli helt frisk så gick jag.
Med Elin och Lilli, vi snorade och Lilli hostade ;)
Väldigt kort dag, började tio och slutade vid elva. Great!
När vi gått dom sju kilometrarna så for vi till skolan och åt, sen var jag med Vanessa och Emelie.
Vi hade lite småroligt med våra cyklar, efter ett tag kom Olivia också, och då skulle Vanessa in till stan.
Så vi andra for iväg till Olivia för att baka en kladdkaka, som inte såg så god ut, men den var väääldigt smaskig iallafall!
När vi ätit den (två rätt stora bitar var) så fotade vi en massa.
Hade tyvärr inte med min kamera, men snodde några bilder från Olivias facebook.


Hehe, Emelies hopp lyckades! :P



Emelie skulle hem innan mig, så då var jag med Olivia tills jag också sen skulle hem och äta.
Ikväll ska jag, Vanessus och Olivius hyra film, en mysig filmkväll blir det helt enkelt!


Har börjat använda klocka (Y)


hihi, Nora var lite småsöt bland alla gossedjuren som Simon satte på henne.

Men nu ska jag och Vanessa fara och möta Olivia, hörs kanske senare!
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0