Staan!

HEj!

Skolan gick ovanligt fort, var väligt hes, men nu har det börjat gå över lite.
Efter skolan tog jag bussen in till stan, och där träffade jag Angelika!
Vi bara chillade, var ju tre år sen vi träffades sist. Så hon var grymt saknad.
Måste träffas snart igen!
Älskar dig snyggisen min ♥
När hon var tvungen att fara hem, så var jag kvar i stan och väntade på Katti, Bella och Emma.
När dom kom så gick vi och kollade runt på lite affärer, men jag och Katti ville åka hem tidigare, så vi tog bussen som gick tjugo i sju.
Ett svart linne från H&M fick följa med hem!
Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt.




Tycker att det är lite smått fuskigt, nu ligger säkert denna söta tjej på en strand nånstanns i turkland och bara njuter!
Hon for ju dit i Tisdags, jag som skulle följa med i resväskan. Men tydligen var den dör full :(
Men hoppas iallafall att hon har det bra därborta, men jag vill ju att hon ska komma hem!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: jossan

Fyfan vilken bild stina! xD<3

2010-09-29 @ 07:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0