Övernattningen!

HEj!

Kom hem från logen vid halv ett.
Har varit en så sjukt rolig helg :)
Vi har dansat en massa, sett film, ätit pizza, skrattat, pratat, leeekt massa grymma lekar och mycket mer!
Gud vad jag älskar den gruppen, den bästa gruppen. DOWN NORTH♥
Har börjat på vårat nya dansprogram, det vi ska tävla med nästa år i Linköping. "Alice i underlandet"
Kommer säkert bli en jätte bra föreställning, också får vi såklart hoppas på att vi vinner igen.
Jag längtar redan ihjäl mig!


Söt Katti!


Oscar flyyyger fram mot Marie ;)


Tre bilder på några söta cheyer!


Oscar och Lovisa


Katti kan flyga hon också!


Marie - kung på gitarr och på att sjunga kan man säga (:


Tummen upp (Y)


En lite smått galen och söt Emilia tänkte slå ihjäl mig, höh


Maries gitarr




Emilia, Katti och jag ;*


U-båten. BÄST liksom!


Movie Time!


Alla sov i en rund ring mitt på golvet.
Just nu är jag jätte trött, blev inte många timmars sömn inatt.


Två söta girls!

Nu orkar jag inte ladda upp fler, ska gå i duschen.
Det behövs.

Kommer säkert något mer inlägg senare, farmor och farfar kom för en stund sen.
Dom ska äta middag här, vi får hoppas på något riktigt gott!
Efter middagen blir det nog att vara med Katti, vi har redan planerat lite av vad vi ska hitta på.
En lite sådär lagomt busig sak!


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

sjukt kul helg med bästa dansgruppen! :D<3

jätteroliga bilder att kolla på också, du har verkligen fångat minnena på bild! :D

2010-09-26 @ 16:07:14
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0