En liten bildbomb

Hej!

Nu sitter jag på våran stationära dator. Den är bara för seeg.
Men, får väl stå ut.
Blev inte att vara med Katti ikväll.
Tänkte ladda upp några bilder som jag inte visat förr, från denna dator.
För attjag längtar så sjukt mycket till vintern, så blir det rätt många vinterbilder.
Men vi kan börja med en härlig sommarbild ;)

(Pappa är fotograf på nästan alla bilderna)


En söt liten Simon år 2006, en ett årig kille!


Jag i Björkliden, 2009 Gud vad jag saknar!


Malin, Jag, Hanna och Sara uppe på toppen. Björkis :D


Det var jevligt fint där, nu vill jag bara ha SNÖ!


Denhär kan man ju bjuda på, hehe ;)


Asså, det går verkligen inte att beskriva hur fint det var!


På skoterutflykt nere på ån, nu i våras.


Kronogård/kåbdalis på sportlovet iår.


Sara och Hanna i liften, kåbdalis.


Hanna och Sara, i mitten.


Jag på Julafton förra året typ =P


Julen -08. För att jag längtar till julafton för julen är bääst!
Längtar till väldigt mycket har jag märkt, men ser framemot denna vinter så grymt mycket♥

Det var några vinterbilder, nu tror jag inte att datan orkar mer.
Så jag sätter mig vid TV:n istället ;)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0