loveloveloveloveloveyou

HEjsan.

Träningen gick helt okej, men nu är jag d ö d. Nästan iallafall!
Imorgon ska vi till Nojjbojjn, haha, Nybyn heter det. Men så säger man typ på pitemålet, vilket jag tycker är så härligt.
En till sak som blir hur kul som helt, Vanessus kanske ska följa!
Hoppas bara att farfar, kusinerna och dom kan komma också.
Fast, det är inte bra att man inte kan sova på världens mysigaste vind någe mer, och inte gå på världens mysigaste kvällspromenad mitt i natten för att nu är det för kallt, och man kan inte heller...
äh, men ja, ni fattar.
Det är inte lika roligt där som i början av hösten, som förra gången.
Då när jag följde kusinerna dit och sov över helgen, den bästa helgen ever


världens roligaste kvällspromenad på världens bästa helg


världens dåligaste minicrossar på världens bästa helg


jag och världens bästa kusin på den bästa helgen!

Ajja, sådär skulle jag kunna fortsätta hela natten, men seriöst, dendär helgen glömmer jag aldrig!
Nu väntar duschen, och sen ska jag gå och lägga mig.
Skönt med en ordentlig sömn inatt, + sovmorgon imorgon!

Idag drog jag ut min kindtand, så nu är jag tandlös på höger uppesida ;)
Och märkte just att ena tanden på vänster neresida är lös, snart är jag ju heeelt tandlös, inte bara på sidorna däruppe.
Gammeltant.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0