Nuuuu får vintern ta och komma!

HEj!

Sitter här med pizza i magen. Det var bara lite småfint att skriva så ;)
Hade coopertest idag på skolan, nu har jag ont i höfterna.
Eftersom att jag inte vill bli förkyld igen så tog jag det liite lugnt, sprang på tiden 11.47, nu ångrar jag nästan att jag inte tog i lite mer. Hade ju iaf kunnat få en tid på under 11.30. Om jag hade haft tur, och lite bättre kondis hade ju inte heller skadat!
Menmen, är ändå rätt nöjd, det får man väl vara?

Pratade just med Vanessus i telefonen, hon lär komma hit på tio minuter.
Så hinner vi umgås en stund innan träningen, ikväll är det inomhusträning på Måräng som börjar klockan sju.

Idag efter skolan var jag med SaraGunnari♥
Vi bakade chokladbollar, eller nej. Vi bakade havregrynsbajs!
Nytt recept, för några chokladiga bollar blev det ju inte...
Vi var på ICA också, köpte glass.
Haha -HELVETA! Nog bara vi två som fattar, men riktigt kul har vi haft iallafall.
Nu ska jag skynda mig att byta om, så inte muppen som snart kommer blir så stressad för att jag aldrig blir klar :P


En söt liten Sara in tha forest. haha


Bara för att jag älskar min BV mest av allt!


PUSSSS


jag är ingen dörrmatta som du kan trampa på hursomhelt och slita sönder

Kommentarer
Postat av: Vanessa ;)

jag älskar dig.♥

2010-09-30 @ 21:12:53
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0