Hösten är den finaste årstiden!


No one can stop the fire in me
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Startade inlägget med en bild, något nytt.
Idag kom jag hem från Bälingeberget, vi har vart och fricampat där över en natt.
Mysigt kan man då säga!
Lixom bara chilla, njuta av livet, ha tid att tänka, umgås med familjen, vänta på bättre tider. ;-)
Nejmen, det var roligt iallafall.
Jag älskar att vara ute i naturen, och det är ett naturreservat. Allt är kvar från istiden, massor med stenar som krossats och förts med av isen.
Igår gick vi upp på berget och gjorde en eld och bara myste på, efter middagen.
Idag gick vi upp före lunch, gick till grottorna, osså till en annan eldplats.
Känns som att vi bara har gått och gått och gått och gått. hihi

Nu märks det verkligen att det är höst, okej, jag kanske är lite efter. För det har varit mörkt, grått och kallt länge nu. Men nu börjar ju löven falla och få andra, färgladare färger.
Kan inte säga trist, för tycker inte att den är trist, hösten.
Fjärde September...
Det är Lördag gott folk! :D
Blir en riktigt slapparkväll, som det ser ut nu.
Skönt.

Men nu ska jag sluta babbla om allt och inget, då kommer inte alla bilderna få plats!
BILDBOMB BLIR DET, på många saker som jag kommit mig för att fota bara. Men laddar såklart inte upp alla, då kommer ni ju att storkna, för StinaLarsson har fotat, och hon fotar typ allt!


Why so serious? haha



När man kom upp en bit på berget så var det stenar ÖVERALLT!
Från istiden, så dom gick som i vågor.



På kvällen eldade vi och sprang omkring på parkeringen som idioter.
Dom som körde förbi måste ju ha trott att vi var helt ssstörda, eller att jag var störd iallafall ;)


Vart trött typ. Och då tog såklart pappa fram kameran!


Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder.
Det är segtAB!

Jag saknar Vanessa..♥
KOM HEM SNART, det känns ju som att hon har varit borta i en vecka, även fast det bara är två dagar sedan jag träffade henne. Bara förresten?! Det är länge, nu känns det länge.
Nu när jag bara vill ha henne här vid mig!

Imorgon ska jag vara med Jossan, och då kommer bilderna från när vi var uta och fotade.
Orkar bara inte när det går så längsamt för att kamera bilderna är så stora.


jagochminbestaven


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: madde

http://maddebitch.devote.se/blogs/5580392/fraagestund-.htm#WriteComment



frågestund på bloggen :D

fråga ffrågooor, <3

2010-09-04 @ 22:31:34
URL: http://maddebitch.devote.se
Postat av: Vanessa ;)

älskar dig BV! <3

2010-09-05 @ 18:55:02
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0