Snart Syns Inte Min Utväxt Mer!

Hej

Nu är jag hemma!
Sitter och nöter ut "I need you now" Lady Antebellum, a very cute song. :)
Älskar den!

Efter middan ska jag tona håret, vill inte färga det och få utväxt igen.
Den här gången blir det bara lite blondare, vågar inte riktigt färga brunt/brunrött.
Tänk om det blir jätte fult! Pappa tyckte att jag skulle färga svart, och inte nån bajsbrun färg, som han sa.
Men liksom, nejtack!
Det hade verkligen inte blivit fint, jag i svart. Herregud, monster/emo Stina på ingång. haha :PP
Och hade jag fått såndär typisk bajsfärg så hade jag färgat om det direkt, vill isåfall ha en fin, "gyllenbrun" nyans.

Men nu ska jag äta.


Fler bilder från min och Jossans "fototime" kommer ;)


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0