Sometimes there is no next time

HEJ!

hade bara tänkt säga godnatt, kom för ett tag sen hem efter att ha följt Jossan en bit på vägen hem.
Vi har haft det chill som vanligt, gått runt lite här i Sävast, snackat, planerat, varit i lekparken med nåra knattar, bytit tuggummi femhundra gånger. Så mitt tuggummi paket som jag köpte idag är slut. ;-)
Men lite sånt har vi gjort, bara tagit det lugnt.

Kanske inte blir att jag tonar håret imogon. För märkte att det inte alls var nån toning, utan färg.
Som det blir utväxt av!
Menmen, den hade hamnat på fel hylla. Och jag läste inte så noga på paketet.
Inget att deppa för, men när jag märkte det blev jag lite småsur.
Mamma hade också köpt färg, hon ska färga om sitt hår.
Så nu har vi två blonda färgningssaker, men ingen toning.
Ska typ lämna tillbaka en av dom till IcaMaxi, och köpa ny.
Gör vi inte det imorgon så köper jag en från Ica Sävast, spelaroll var den är ifrån.
Men nog om hårfärg..

Här kommer nåra bilder från när vi var ute och fotade, jag och Jossan :)

Älskar denna bild♥



Men nu ska jag gå och fika kvällsfika, och sen soooooova.


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0