Jag gillarey typ!

Hej!

Sitter och chillar vid datan efter en väldigt seg dag på skolan, vi slutade tre.
Den här gången var slöjden inte lika långtråkig, nu har jag kommit igång och börjat göra något iallafall.
Och våran träslöjdsärare är bäst! Lika bra humor som mig har han ju, fast jag har ju ändå lite bättre..
Klockan halv fem ska jag och Katti cykla till dagis och hämta Simon, om hon inte sover dårå. Som hon gör nu, en riktigt liten latmask är hon dendär Katrin. hihi,
Men funderar på om jag ska ringa och väcka henne, hoppas bara att hon inte är lika sur som jag, ibland blir jag helt galen om någon gör det, speciellt om jag är mitt inne i en söt dröm ;)

Nu känns det inte som att det är höst längre, senast jag kollade på termometern så visade den 25.9 grader!
I solen, men ändå. Liksom, just var det ju kallt, nu har sommarn kommit tillbaka.
Även fast värmen kanske inte stannar så länge, så känner iaf jag mig mycket piggare och det är inte lika grått ute. Jag gillar hösten, min nu i värmen blir mitt humör på topp och allt känns så great!
Fick till och med lust att åka på alder, men sen slog det ju mig, vattnet är nog inte lika varmt =P

Får se vad jag lyckas hitta på ikväll, tror att det kommer ett till inlägg, om det inte blir för sent.


Katrin, jag älskar dig syster!


StinaochVanessa♥


puSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0