älskadedansgruppen

HEj!

Skolan var som vanligt, lite lagomt seg.
Jag och Lollo skulle köpa choklad ffrån automaten, först gjorde hon sönder sin porslinskopp, då lånade hon min.
Men smart som jag är så blev det ju kaffe istället för cacaocream, haha, och det var tamejfan det äckligaste kaffet jag någonsin smakat!
Sen gick vi länge runt och letade någon som kunde låna oss en enkrona, tillslut fick vi en.
Och då var såklart kakaot slut! Så vi fick vatten och grädde, mums...

Efter skolan var jag med Lovisa, superonajjs :)
Ska vara med henne imorgon också.
Och på Fredag blir det Vanessa och Aleksander!

Ikväll var den kvällen jag längtat till länge, dansen började!
Har kännt under hela sommaren att benen bara velat röra på sig i takt till musiken, och det fick dom göra ikväll, jag fick göra det jag älskar mest. Med den bästa gruppen man kan tänka sig.
Ikväll var det mest polska som gällde.
Katrin var inte där, hon kommer nästa gång, Lovisa Andersson har slutat för att hon har börjat på gymnasiet och det blev för mycket, men hon är fortfarande med i DownNorth som tur är! Min syrra har slutat, Stina och Emelie har slutat, det kommer kännas sjukt konstigt i början.. Vi kanske ska slå ihop gruppen med Luleås grupp, det betyder att Nathalie och Emilia kommer i våran grupp på Onsdagar också!
Och sist men inte minst, jag har blivit längre än Johanna! ;)
Fick iallafall äntligen träffa alla fina vänner, dansa, skratta en massa.
Ni som inte dansar, ni går verkligen miste om något.
attdansaärlivet♥


Men nu måste jag gå och lägga mig, ska läsa en bok eller nåt.
Godnatt på er, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0