Just nu kommer jag inte på nån r-ubrik

Halloj, en väldigt trött chey som skriver.

Klockan nio kom vi hem från ett grymt skönt cykelpass! Mjölksyran riktigt tog tag i låren, håret fladdrade i vinden, jag och min BV bara flög fram på vägen, allt var så härligt, vackert, chill...
Det där måste vi göra om Vanessus! Fast inte imorgon ;)

Alla får somvanligt sovmorgon imorgon, vi börjar halv tio. Alla utom jag då!
Ska till bajstandläkaren och dra ut en tand, tio över åtta. Snälla nån, det är ju bara onödigt, behöver ju inte ens bedövning.
Så ska med all min sista kraft försöka få ut den ikväll, och det ska gå! Ska vrida, slita, dra, vicka..
Om jag så måste hålla på hela natten så ska jag få ut den.
hehe, om jag ska vara ärlig, jag gillar inte att vara hos tanläkarn, det är lite läskigt.
Inte att bara undersöka, men om man vet att man ska dra ut en tand. Även fast jag har gjort det några gånger, och jag brukar dra ut dom själv, så när man ligger där och ser alla apparater så känns det skummt.
Jag har aldrig haft något hål i en tand, men det är typ en av mina största farhågor, -fjollparasoll jag vet-
Men seriöst, jag gillar det inte.

Det kommer bilder från våran cykeltur imorgon, vi var ju såklart tvugna att ta några kort!
Men nu väntar duschen.

PUSS till er som läser min blogg ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0