Torsdagen den nionde September

Hola!
hehe, nu är jag typ galen i spanska.

BAAAAAAAJS, kom nyss på att vi har läxa i engelska till imorgon, och jag har inte övat nånting!
Ajja, det är iallafall tur att den inte alls är svår.

Efter skolan var jag med Katti, vi åt bullar med smält choklad på. Gott var det :)

Jag och Vanessa kanske ska ut och cykla, inte bara cykla sådär lugnt, utan vi ska träningscykla.
Om vi tar den svängen som vi har tänkt så blir det ungefär fyra mil vi cyklar, och denna gång ska jag ta med mig vattenflaska!

Har inte så mycket mer att skriva, kanske hinner med ett litet inlägg senare, om vi inte kommer hem alltför sent.


Snodd från Vanessas blogg; www.chockodile.blogg.se
Från sommarskidskolan


söt chey i Sikfors!


Sammakko ♥


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0