dåliguppdatering.com

Hej

Vetni vad jag just kom på?! Att jag helt glömt bort domdär bild 1, 2 osv.
Kan inte göra det nu heller eftersom att jag sitter på Katrin dator. SÅ det lär nog bli imorgon.
Massa dagar, vettefan hur många jag missat. Men rätt många.
SKoldagen var helt okej, teatern gick ganska bra i slutet. Vi fick ihop det (var inte klara med allt) så kunde iallafall visa upp den.
Efter skolan gick jag och Katti hem till mig för att öva in lite linedance steps, för vi ska ha sexornas idrott imorgon.
Nog för att vi redan kan stegen i sömnen och bakvänt och allt sådant. Men vi var tvungen att testa litegranna. ;-)
Sen har dagen mest bestått av att jobba ikapp lite i matteboken, läsa ut böckerna och klura på vad som ska stå i recensionen. Allt det med Katrin, såklarre.
Vi var tvungen att skippa dansen för allt arbete från skolan, vilket var lite segt.
Nu sitter hon och läser högt ur sin gamla dagbok, så ska lyssna på det. haha, står massa gulligt i den.
Förresten, förlåt för väldigt dålig uppdatering, blir nog bättre på lovet.
Vi är lediga på Fredag också, grymt skönt! Funderar på att gå upp till skolan bara för att käka. Orkar inte fixa mat. Lixom, sova (soooovmorgon<3), gå upp, lite frukost om jag orkar, datorn förmodligen, och sen vandra upp till skolan.


Img_0602_large
åååh, ge mig sommar typ NU!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0