du lyser upp hela min värld bara genom att finnas i den.

Hej

Ska skynda iväg till Ica innan dom stänger, för att köpa halstabletter.
Efter lunchen idag kändes kroppen inte i form. Huvudet har haft ont hela dagen, men nu känns halsen helt uppsvälld (haha, kan halsar vara uppsvällda?!) riktigt ont gör det iallafall. Vet inte om jag har feber. Svettas och fryser om vartannat. När jag kom hem från skolan så la jag mig i sängen och somnade på sisådär fem minuter. Sov tills mamma väckte mig genom att stå och vråla att det var middag. När jag kollade på klockan så var den vid kvart i fem och jag fick världens panik, för trodde att det var Fredag och jag sovit bort hela dagen + missat lunchen i skolan. ha-ha.
Ska kila iväg till affärn nu så att jag hinner dit. Därefter går jag en promenad, kanske sätter mig någonstans bara för att tänka och vara alone en liten stund.


men gud vilken hemsk bild,!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0