forget about the price tag

Hej

Slutade ett idag.
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen testa outfiten inför discot ikväll.
Det jag mest oroar mig för just nu är vad jag ska göra med mitt hår?! Är inte direkt ett proffs på snygga frisyrer och sånt. Men det får bli något enkelt. Vill inte ha uppsatt heller. Kanske kör på lockar. Vi får se.
Vanessa kommer hit senare, eller så drar jag iväg till henne, vi ska fixa oss tillsammans.
Sitter och taggar med lite musik just nu, lär bli en grymt rolig kväll med massa härligt folk!
Nu ska jag inte sitta här och skriva massa ointressant.


bild från min och Vanessus spa-kväll.


puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Var med i min tävling! :)

2011-04-30 @ 10:58:38
URL: http://photobloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0