oredigerade bilder från idag.


jagvet att jag ser ut som en hund


redigerad av Vanessa, haha, fint


Vanessa - "Spring!"
Jag: "Nej, jag vill vara en hund."
Vanessa - "okej, då kissar jag."



Som ni ser så var jag och Vanessa ute och lekte lite i snön med riktiga skoterkor efter skolan ;-)
Jag ramlade ungefär 35 gånger.
Egentligen gick vi ut för att göra en stig så att man kan gena när man ska komma in på gården. Men vi sprang runt i snön och lite sånt istället.
Ska redigera några av bilderna någondag, får se näär det blir. Men nångång.
Nu sitter vi hos Lökmuppen vid en dator var, ska snart kila hemåt dom 100 metrarna det är.
Då ska jag sova. Blödde näsblod typ hela natten till idag (kändes det som) så sov rätt dåligt.
Vi hade förresten tänkt fara ut och springa idag, men vädret ville inte så vi sket i det.
Som jag sagt varje dag i nästan en vecka nu, -jag gör det imorgon.


Några snygga webbkamera bilder på två coola med 3D glasögon;



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0