Put away your troubles.

HEEEEEEEJ

Har vart sursomfan och stört mig på alltochalla nästan hela dagen. Men just, när jag fick höra en låt som jag direkt blev helt crazyy in love with så släppte den känslan!
Ingen direkt bra engelska där, men en liten fyra ords mening.
Hursomhelst.. Efter skolan idag så var jag med Katrin. Vi åt en varsin banan och läste några sånnadär mega fjortis bloggar. Haha, kan säga att det är otroligt underhållande, vissa saker dom skriver vill man ju bara dö av skratt för att det är så galet sjukt! ;-)
Men nu ska jag gå iväg mot Katti igen för att vi sedan ska bege oss mot dansen.



hihi ojdå, hittade just några väldigt snygga egopics på Emelie som hon måste smugglat dit medans jag satt och åt.


PUSS


Kommentarer
Postat av: ansa :)

Var gärna med i Veckans blogg! :d

2011-04-06 @ 19:14:19
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0