sommarkänslor♥

Hej

Idag slutade vi tre, fast vi egentligen skulle sluta två. Därför att vi var tvungna att stanna på läxläsningen.
Våran grupp är inte klara med teatern som vi gör i engelskan, lite småsegt.
Efter skolan har jag varit med boegen. Vi cyklade lite runt kvarteret i skoterskor. Det såg absolut inte skumt ut.
Nu börjar ni säkert tro att vi älskar att gå omkring i våra skoterskor, vilket vi faktiskt gör! ;-)
Jäkla skönt äre.
När vi cyklat och konstaterat att min sadel var sne så for vi iväg till hennes garage där hennes fader var.
Han bara slog till sadeln så blev den rak. Det var coolt. För lixom, jag hade ju försökt att få den rak på alla olika sätt men misslyckats.
VÄDRET IDAG, helt suuuper bra.
Kring +15 i skuggan och 23 i solen. Awesome.
SÅ vi la oss på en stol på deras altan och stekte in tha sun. (bilder kommer)
Nu ska jag avsluta detta inlägg, dammsuga lite, och sen ska vi hitta på något. Kanske fara ut och fota, får se.
Bara det att vi hade tänkt ladda Vanessas systemis medans vi åt för att sedan gå ut efter maten.
Men hon ringde just och sa: "Vetdu? Jag hade glömt att stoppa i kontakten." Bra där, väldigt bra. he-he.


från våran grymt myysiga Lördagskväll.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0