Lååång text

Hej

Förmiddagen spenderades med Johan på dendär elevskyddsombud kursen.
det var grymt chill! Hon som höll i den ville typ övergöda oss. Först tog hon fram en korg med massa godis i, sen skulle vi göra uppgift 1 (fick fyra olika uppgifter) medans vi gjorde den så skickades en låda/korg runt fylld med massor av frukter. Sen när vi gjorde uppgift 3 så fick vi mackor och festisar. Jag och Johan skrattade mest, typ.
Mellan alla "uppgifterna" så satt vi och kollade på hennes powerpoint som hon tyckte var så bra. Även om det var exakt alla småbilderna som fanns på ett av dom många papprerna vi fick. Fick även med oss små tidningar om miljön i skolan, mobbning och andra saker. Han skriver som en kratta, vi satt och försökte klura ut ett ord han skrivit, för man såg verkligen inte vad det stod. Efter ungefär tio minuter så säger han: "Jahaaa, nu vet jag vad det är! Mina G brukar ibland bli till S." haha! SJälva grejen slutade ungefär 45 minuter tidigare än vad det var tänkt. Då gick vi till stan för att kääka på dagoberts.
När vi gjort det så vandrade vi runt här och där, trevlanstrevlans.
Under dagen har vi även (mest han) konstaterat att jag äter väldigt sakta (pågrund av det så missade vi bussen och fick vänta i 1 timme), jag säger "ofta" hela tiden, inte kan någonting om fiskar, förstår mig inte på datorspelet "röj", har världens dåligaste aprilskämt, inte behöver någon dricka till maten och väligt mycket mer.
Far ut och springer snart, sen kanske jag och Emelie hittar på något.


Har inga nya bilder just nu, måste foota, så det får bli några från weheartit.com!
6039735_hrhdboi1_c_largeTumblr_liz5z1mpv31qef21ko1_500_largeL_largeTumblr_lgrwzp2o7s1qh94jyo1_500_largeTumblr_l56ofxixxi1qbmv7xo1_500_largeTumblr_li1ypcnmta1qa26koo1_500_largeProcurando-nemo-filme-5e761_large
ÄLSKAR DORIS


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0