I know it's stupid

Hej

Idag var jag och Vanessa ovanligt sega. haha.
Gårdagen var über bra!
På natten var vi rätt osociala och satt bredvid varandra med varsin dator i knäet.
Men när jag skrev detdär nattinlägget så var jag bara sisådär dötrött och höll på att somna ett antal gånger, så att jag stavade fel på ganska många ord. t.ex ships och pipcorn. När jag frågade Vanessus om hur det stavades och berättade min egen stavning så kan ni ju gissa vad hon gjorde? Jodetärklart, skrattade!
Och skratt smittar. Spciellt hennes, ohja. Så då låg ju jag där också och fick ont i magen av allt skrattande.
(mupparnasnatthumor.com)
Blev pigg som en mört och var tvungen att göra massa skumma läten och bara vara allmänt konstig migsjälv.
Så där låg vi ett bra tag innan vi somnade.
Idag vaknade vi vid halv elva. Klev upp och käkade frulle.
Men gick sedan av någon anledning och la oss med tha computers i knäet igen. Och gick inte upp därifrån förrän klockan två.
Förövrigt så har vi varit ute med skoterskorna och plockat påskris idag, kanske lite tidigt, he-he.
Egentligen så hade jag kunnat skriva ett femton sidor långt inlägg om denna helg eftersom att vi hunnit med otroligt mycket! Men naaae, så kan jag ju inte göra. ;-)
Ska dra mig mot TV:n för att kolla lite på Mästarnas mästare.


Den tredje September så sätter jag mig bredvid Vanessa på ett flyg mot Kreta med hennes familj!
Fyfan vad underbart.♥
Tumblr_lje35fvglg1qzschgo1_500_largeTumblr_lj98v5wjvg1qgi33ko1_500_large

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0