Där kärlek och hat går hand i hand.

Hej och förlåt för megadålig uppdatering.

Idag efter skolan så cyklade jag och systern min iväg till Simons dagis för att kolla på deras lilla "konstutställning". Väldigt intressant, jajjamen. ;-)
Fick fika och sånt. Sen cyklade vi hem den korta biten det är.
Jag satte mig vid datorn och redigerande massa bilder. Mamma kom hem väldigt sent och det tog länge innan jag fick någon middag, så gissa om det var någon vid namn Stina som var otroligt hungrig?! JA.
Efter middagen böt jag om snabbt för att sedan skutta ut till Lovisas och deras bil som väntade på mig.
Vi for iväg och tränade, A1 7 km skate blev det.
Men nu ska jag inte skriva om det mest onödiga jag kan komma på.
Så det blir bilder från gårdagen.


Det kommer såklart fler någon annan dag!
Är grymt trött så ska ta en snabbdusch och sen krypa i säng.


kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0