pictureees

Vi kan låtsas att det var dessa fem dagar jag missat, själv har jag ingen aning och ids inte ränka;

18e bilden: En bild på din fritid.

Min fritid består av kompisar, datorn, träning, familjen, toalettbesök (?!), sömn och massa andra saker som jag just nu inte orkar rabbla upp för att det hade blivit en väligt lååång lista.
Men det jag gör mest är ju såklart att chilla. Vem kunde tro något annat lixom? ;-)

19e bilden: En person som är snygg.

absoluuut, hur snygg som helst ju!

20e bilden: En bild på dina närmaste.


Vanessa, familjen och släkten, Katrin och massa andra fina vänner.

21a bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

det blev två personer, det är två stycken som verkligen accepterar en, alltid. I alla lägen ställer dom upp.

22a bilden: En bild på en tid du saknar.

saknar och saknar..
Gode roligt hade vi iallafall, massor med oförglömliga minnen! SvartDanne, BlåAlle, GulStina och RosaVanessa. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0