he can't read my pokerface

HEj

Grym statistik igår! Ni är för bra som går in och kikar på min blogg även fast uppdateringen suger.

Kvällen igår var iallafall helt great.
Måste verkligen göras om!
Jag och EMelie var först ute och cyklade, ringde runt till några för att kolla om det fanns någon som ville hitta på nåt.
Tänkte cykla iväg till boden för att vara med Joona. Men han mådde dåligt så vi stannade in Sääävast.
Drog iväg till Ica och köpte kladdis, grädde och en chipspåse. Sen gick vi in till mig, vispade grädden. (vilket tog typ en kvart)
Tog upp allt på rummet, dunkade musik, käkade massa bitar av kladdisen, dansade/hoppade/snurrade omkring och bara släppte loss till musiken. Lite blandat rixfm och hovendroven.♥ Mest hovendroven, lyssnar man på dom så kan man absolut inte stå still.
Riktigt härligt! Så höll vi på i ungefär en-och-en-halv timma. Gissa om det blev varmt?! Fönstret var öppet och vi var tvungen att ta drickapaus ibland ;-)
Bjöd även hit Linnea, Sara och Vanessus. Lilli och Sara stannade inte länge. Dom käkade lite kladdkaka och var sedan tvungna att dra hem.
Men Vanessa blev kvar, vi följde Emelie hela vägen hem till henne. För att sedan vända och fara tillbaka.
När vi kom tillbaka så cyklade vi sjuhundra varv runt kvarteren i närheten och bara snackade, myyysigt.

Sen jag vaknade idag så har jag bara suttit framför skärmen.
Har fixat mig lite smått till praaa musik. Får se vad jag hittar på ikväll.
Kanske ringer några härliga b-rudar och kollar om dom vill komma över på partajj eller någe.

bilder nudå

hahahha, sötEmelie


MUMS



just nu;

soooolen värmer genom fönstret

Ska käka nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0