it was a secret until you told everyone

Hej

Kvällen har spenderats med fem snygga! Samma gäng som igår, fast vi for iväg till Olivia som kommit hem från Dundret och tog med henne ut på en cykeltur.
Sen gick vi in till Lilli och gjorde varm choklad, åt bulla och bara chillaxade.
Stannade inte jättelänge. Vi for iväg till något ställe och sa tack och adjö (?) och for hem.
Jag drog till Vanessa en snabbis. När jag kom hem så snackade jag med Lillus och Vanessus på skype.
Imorgon drar vi iväg till mormor och morfar in Finland. Muppen hänger med! :)
Egentligen var det tänkt att hon skulle gästblogga, men, så blev inte fallet.
Är ändå bara där till på Onsdag så får göra något tidsinställt.
Får hoppas på bra väder så vi kan leka skogsmullar, fara ut och springa, vara uuute, slappa i solen (förhoppningsvis) och såklart leka i lekstugan. 
Det sista kan vi stryka, det gjorde jag faktiskt förut, nu äre gungorna i den stora bodan som gäller. Det som är bra där, är att vädret inte har så stor betydelse! 
Får ta med laptopen och massa filmer iallafall, som man kan kolla på kvällarna. 


random bilder från därborta


 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0