skrattkväll

Hej

Emelie kom hit vid åtta. Vi gick ut, mötte Linus och drog iväg till ICA. Där köpte vi godis, sen for vi till han och bara chillade. På vägen från ica så lånade Emelie Linus cykel och gjorde världens fail mitt på vägen. HAHA.
Den hade inga bromsar och hon for ner för en backe, sen rakt över vägen, jag trodde ju att hon skulle klara det, men då svängde hon lite vänster och föll åt sidan. Guuu vad vi skrattade!
Vid tio for Emelie hem, då kom Burman. Jag, Linus och han var hos Linus ett tag och snackade med Emelie på skype tills jag skulle gå hem.
Nu sitter vi och snackar, lite smått övertrötta. Alla höll på att somna där ett tag men nu är vi riktigt pigga ;-)
Dom mobbar just nu Emelie för något jag inte vet varför. Jag försöker ladda hem nya msn men det går inte sådär jättebra.
Jaja, nu ska jag vara social med domdär tre mupparna.
Imorgon på morgonen far jag nog ut och springer, gjorde det inte ikväll, åt chokladbollar och var med dom istället! Faster fyller även år imorgon så det blir att åka till Luleå.

 
buus, snart lägger jag mig nog.


puss

Kommentarer
Postat av: lilli :DDD

hejjjjsan stinaa11!

Hur många läsare brukar du haa?

Svara i ett inlägg, gör en liten undersökning! :D<3

Puss från mij (;<3

ps.svara ärligt!

2011-04-02 @ 10:20:43
URL: http://jagharingenblogggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0