Utkast: April 20, 2011

Hej

Som vanligt så har inte alla mina tidsinställda inlägg publicerats. Jaja, har iallafall kommit hem för några timmar sen.
Vart gryyymt chill därborta!
Vi har hoppat omkring i höladan, sett film där med massa hö över oss (riktigt mysigt), gungat, fotat/filmat, tränat, bastat, sett filmer, vart i byn och storshoppat, sprungit på åkern, retat massa renar för att dom var fula, och bara njutit av livet. Faktiskt så såg en ren ut som vår vän kamelen Sven. Ååååh, vad jag saknar honom! Vanessa har en bild på sin kamera på den renen. Vi får hoppas på att hon laddar upp den, haha, så ful.
Filmerna laddar jag upp senare, ska redigera dom först. Om jag förstår någonting av hur man gör, men det tror jag nog, min brain har ett väldigt smart sätt att tänka på vettni. ;-)

bilderna nu iallafall, inte alla för då tar det hela natten.
oredigerade.

oooosminkad Stina, yes.


blev lite många bilder på domdär djuren


jag ser ut som en apa?! seriöst, vi zoomade inte denhär bilden och jag såg exakt ut som en. coolt.


vi gjorde oss redo för träningspasset genom att leka grisar framför spegeln med en kamera i handen.
Tänkte ta med kameran när vi sprang, men gjorde inte det.
Absolut varendaste gång då jag inte har med den, så är det något vackert som jag är tvungen att fota men inte kan. Denna gång också.
Jag hade ju tänkt att vi bara skulle springa efter den vanliga vägen, men vi kom till ett ställe där man kunde svänga in till en mindre väg och den ville Vanessus testa. Så vi gjorde det. Där fanns en liten "bro", under den var det typ något som liknade en fors. (haha) Det var typ som en flod som kom rinnandes genom skogen. Hade vart grymt härligt att sätta sig i en kanot och fara iväg där. Solen lyste på exakt rätt ställe så allt glittrade. Vi stannade där i typ en kvart och bara kollade.
Borde också ha haft kameran och fotat när vi skulle springa över en åker och Vanessa plötsligt la sig mitt i en vatten/ler-pöl. Jag sprang före och hörde bara hur hon skrek. Då låg hon där och sprattlade när jag kollade bak, vacker syn. ;-)

  
Kommer fler bilder någon annan dag antar jag.
Gjorde halva inlägget 2 timmar efter att vi kommit hem, och halva nu på kvällen/natten.
Hade egentligen tänkt "göra" klart det imorgon, men gjorde det nu istället.
Förresten, för er som inte förstod att inlägget med rubriken "just dance" hade jag råkat klicka fel datum på, det skulle ha kommit upp igår.

Imorgon drar jag nog in till stan med Emelie, på förmiddagen.
SÅ måste sova nu, skönt. Mina ögon stänger igen varannan sekund.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0