Sometimes it can prove that your enemies are those who know most about you

Hej

Kvällen kommer förmodligen spenderas framför en film med några grymma girls!
Jag blev otroligt sugen på B&J, så blir väl att käka lite smarrig glass till filmen istället för massa godis.
Vetni vad jag funderar på att göra imorgon?! Klart ni inte gör, men då tänkte jag berätta det för er.
Ta en lång springrunda, på morgonen.
Det betyder att jag måste gå och lägga mig någorlunda i tid och inte sitta uppe vid datorn hela natten för att sedan sova bort dagen. Bra idé som jag inte kom på själv, men nästan. ;)
Kommer hinna med mycket mer, inte blöda lika mycket näsblod (som jag alltid gör när jag sovit dåligt) och kunna äta lunch med min fina familj, annars brukar det vara så att dom äter lunch före (?) jag ens ätit frulle.
Jaja, detta var väl inte det mest intressanta inlägg in tha world. Men alltid något. Föratt jag har noll inspiration just nu.

Emelie trampar hit på sin cykel nu, så far vi troligtvis ut och möter dom andra sen.


Jag och Vanessa är dom lekande barnen, såklart!


puss

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vacker bild du har, i din header! :D

2011-04-22 @ 16:43:20
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0