look into my eyes

Hej

Glöm det jag sa igår om att springa på morgonen.
Jag, Vanessa, Olivia och Emelie hyrde Paranormal activity 2 igårkväll, köpte B&J och cyklade sedan iväg till Olivia.
Där slog vi oss ner i soffan, tog tag i några kuddar var, rullade ner bioduken, flyttade oss närmare varandra och käkade glass tills det läskiga i filmen började.
Då var vi emellanåt tvungna att stoppa undan glassen på bordet för att kunna hålla för öronen och vara beredda på ryck. Jag menar, tänk om glassen bara hade flygit iväg och skedarna farit åt ett annat håll och.. Man måste vara på den säkra sidan iallafall. ;-)
Filmen var gode läskig! Ingen av oss hade sett ettan först, undra om man ens behövde det? Någon som vet?
Alla övernattade hos Olivia. Så mycket sova blev det inte. Men jäääklar vad kul vi haft!
Vi satt i deras badkar (utan vatten) i flera timmar och bara skrattade, sjöng, fotade och chillaxade.
Sådär mycket har jag inte skrattat på ett bra tag. Vid tre la vi oss in tha bed. Alla fyra, trååångt.
Kring fyra så tänkte vi försöka att sova. Sa godnatt minst 55 gånger. Det var Emelies fel att vi aldrig kunde blunda och slappna av. HAHA. Det ena skälet var att hon skrattade som en gris, det kom verkligen från näsan.
Det andra var att hon skrattade åt mig, för att jag såg så otroligt dum ut när jag la mig och försökte sova.
Det tredje var att hennes skratt smittar av sig och gissa om vi andra låg där och försökte få luft mellan attackerna? -ja, att vi gjorde.
På morgonen låg vi och garvade åt att jag såg ut som en apa på alla bilder från Finland.
Grymt rolig kväll/natt, måste absolut göras om!



Ni är bäst.♥



Dom tre sista bilderna är Olivias (http://oliviasflum.blogg.se
Hoppas det var okej att jag lånade dom litegranna!


cool video ↓


Nu ska jag gå ut i det fina vädret!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0