sommarväder♥

Hej

Underbart väder har det varit hela dagen. För jäkla härligt!
Vi har suttit ute och försökt bli lite bruna. När det blev sådär riktigt varmt så fick jag världens lust att hoppa studsmatta. Lixom, all snö på gården är borta.
Pappa läste mina tankar och gick för att hämta alla sakerna. Jag sprang in och ringde direkt till Vanessa. Vi sprang till mitten av gatan och kramade om varandra av någon anledning. haha, men det börjar ju bli sommar, och våran älskade studsmatta är framme! Lycka på hög nivå.
Vi hoppade ett tag med Sara och kusin, sen gick vi till lekparken och satte oss där. Snackade, stekte i solen och bara chillerade.
Tänk.. förra påsken var vi i Kronogård och körde skoter. Nu finns det ju inte ens någon snö kvar.
otroligt! Fast iår är ju påsken väldigt sent, men ändå.


tummen upp för vädret idag! Har typ börjat bränna mig där kring halsen.. Brukar inte alls ha lätt för att bränna mig =P


Snart drar jag mig mot någon snyggg för att träffa alla och göra oss iordning som påskkärringar.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0