jag är inte så känslokall som jag verkar.

Hej

Har inte hunnit uppdatera så mycket.
Jag och Emelie sov ju hos Stina, det var väldigt roligt! Vi har skrattat åt massa bilder, sett film, skrattat åt Stina när hon halvsov, gjort en dans med tummarna (?!) och massa andra saker. På morgonen hade dom krig och kittlade halvt ihjäl varandra, haha!
Jag for hem från henne vid tre idag.
Kan inte beskriva hur bra detta lov har varit. Så gryyyymt bra. Har vart med massa härliga människor hela tiden.
Orkar verkligen inte skola imorgon..



två bilder från när jag, Sara och Hanna var ute och fotade. Massa fler kommer!

Nu tänkte jag ta något att äta, sen duscha snabbt och efter det lägga mig och sooova så att jag orkar upp imorgon.
Efter skolan drar jag och pappa iväg till polisstationen för att fixa mitt pass.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0