Hold my hand

Tjeeena

Dagen har vart helt okej. Även om detdär med att gå upp riktigt tidigt på morgonen var svårt.
Efter skolan for jag och pappa in till stan. Först polisstationen för att fixa passet. Det tog ungefär 5 minuter.
Sen drog vi in till tha big city, köpte ett par supersnygga skor på intersport (behövde verkligen nya skor!), en svart pumakofta på teamsportia, samt snoddar, solglasögon + present till syster på dollarstore. he-he, mycket praa saker.
Sara fyller ju år imorgon, världens present blev det kanske inte, men alltid något.
När vi kom hem så blev det käk, sen hoppade jag lite studsmatta med Simon.
Kom just på att jag borde ha skrivit min bokrecension. Den skulle ha varit inlämnad före lovet. Ojdå..
Men får göra den imorgon!
Ska vara med Katti efter skolan. På kvällen är det dans.
Ska även hinna träffa Julle för att få biljetter till basement, vilka ska dit? :) Har inte hittat någon att ha sällskap dit med ännu. Har inte frågat någon, det kanske man borde göra. haha! Men det är bara att kommentera/smsa/ringa eller någe om ni har lite lust att dra dit med mig. 


216143_1850145410714_1153086833_32095618_4807733_n_large
we♥it


puss


Kommentarer
Postat av: ansa :)

vi ska dit du kan ju va med oss :D

2011-04-27 @ 21:25:51
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0