fortsätt att vara du.

Hej

Denna Onsdag gick ovanligt snabbt. Brukar vara sjukt segt efter lunchen i skolan. Men inte idag av någon konstig anledning.
Efter skolan drog jag och Katti iväg till ICA och köpte B&J, vågade prova en annan smak denhär gånger. Och den var grymt mycket godare än den jag vanligtvis äter!
Vi satte oss ute på deras gård och slevade i oss massa glass. Sen gick vi in och satte oss i bastun fullt påklädda och åt upp resten där. Trevligttrevligt var det. Snackade om allt-och-inget.
For hem och åt middag och sen for vi iväg mot Måräng.
Mötte Julia för att få biljetterna till basement. Lär bli grymt kul!
Klockan sju började dansen. Var avslutning idag. Lite sorgligt men ändå rätt skönt. Kommer att ha någon träningshelg troligen i Juni inför våra uppvisningar. Nu är kapplek i Linköping bokat också. Längtar som en tok!
Imorgon tror jag att jag och Vanessus drar in till stan en sväng efter skolan.
Kanske inte blir bästa uppdateringen då heller.



Grattis på födelsedagen får jag säga till henne på bilden! Systern min börjar ju bli stooor nu, 12 hela år ;-)
jag älskar dig.♥
he-he, har inte gett henne presenten än. Inte ens slagit in den.


pussochgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0