Jagtyckeromdig

Hej

Idag när vi hade gympa (volleyboll) så var det typ någon kabel som gick av så hela Sävast blev utan ström.
Vi var mitt inne i en match när allt blev svart, ha-ha, jag trodde seriöst att jag svimmade och hörde massa röster som skrek på långt håll. Alla fick lite smått panik. Man såg ingenting. Det finns ju inte ett enda fönster där så helt kolsvart vart det.
Vanessa stackarn fick bollen rakt i skallen ;-)
Vi försökte hitta varandra med hjälp av nätet som man inte såg. Sen gå iväg mot omklädningsrummet för att försöka hitta sina kläder och få på sig dom rätt i totalt mörker.
I skolkorridorerna var det mörkt också. ICA stängdes. Så vi satt ute och jobbade.
Fick sluta ungefär två timmar tidigare, gryymt!
Jag och Vanessa drog in till stan med Erik och Lukas. Mötte Sebbe och vandrade omkring där med dom ett tag.
Sen käkade vi på dagoberts.
Fick med mig en ring och ett linne hem.
Var på skidavslutningen ikväll, hade massa tävlingar, mitt lag vann alla förutom en! Roligt var det.
Nu är skidåkningen över för min del. Känns skönt, men kommer ändå sakna det litegrann.


mobilbilder

några av dom bilderna jag just tog mig tid att föra över till datorn.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0