Jag tänker på dig.

Hej

Statistiken har gått uppåt idag! happyyy.

Dagen har spenderats med några muppar vid namn Emelie, Johannes och Linus. sjukt roligt!
Vi har varit ute, vart hos Linus och sett på film, trängts i Linus säng med massa täcken, skrattat en hel del, jag och Emelie har spionerat på Oskar, köpt kexchoklad på ica och massa andra saker.
Tog ut kameran nu på kvällen och fotade lite. Blev inte så bra bilder, men careface.com.

Imorgon tror jag inte att det blir så bra uppdateringen, vi får se. Efter skolan ska jag umgås med min kära BV, känns som att det var skitlängesen!
Sen på kvällen blir det att hitta på något med Linus, Emelie och Johannes. Låter suuper!

Bilder från när vi var ute nudå

blev två lite smått kjepgolr bilder på dagens outfit. Fast hade min nya bolera också.


Hoppade över dag 12, gör den imorgon iställer om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0