it's a little bit funny, this feeling inside

Hej

Discot igår var grymt kul!
Hoppade omkring på dansgolvet och skrek till bra musik.
Vilket ös det var! Riktigt bra kväll med roligt folk.
När vi kom dit så var det ingen som vågade gå ut på dansgolvet och släppa loss.
Men jag, Ansa och några fler gick ner dit och började dansa lite. Sen kom resten av alla Brönjabarn och tillslut var nästan alla där och dansade omkring.
När "follow the leader" började spelas så blev det linedance. Dom flesta kunde dansen till den.
Helt sjukt vilket jäkla tryck det var! Awesome kväll iallafall.
Kom hem vid tjugo över ett. Slevade i mig lite fil och gick sedan och la mig. Mina ben var halvdöda efter allt hoppande.

Bilder på min och Vanessas outfit kommer någon dag.
Ikväll drar jag och några fina iväg till majbrasan vid Skapa. Myyys.


he-he, från när vi var ute och fotade. SaraochHanna.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0