väääädret <3

Hej

Guuuud, statistiken gjorde en tvärvändning neråt igår. Jag måste bli lite bättre på att uppdatera I think.
Har ni märkt att jag rätt ofta börja inläggen med kursiv stil och prat om statistiken? ;-)
Skoldagen var faktiskt grymt chill! Tisdagar brukar vara det. Men efter Tisdag kommer Onsdag, och Onsdagar är otroligt seeega.
Hinner inte skriva världens inlägg (?) nu, ska snart börja byta om och dra iväg för att möta Lollo. Vi ska ut och springa. Gode skönt.
ÄLSKAR VÄDRET. Himmlen idag har varit sommarblå. Nivet, sådär blå som den bara är på sommarn. Nu är det verkligen vår.
Dagen spenderades men Emelie, Linus och Johannes. Roligtroligt, trevligt att vi fick smaka av kladdkakan också. Som Oskar -inte- hade bakat.
EMelie var lite syyyr när vi skulle följa henne en bit hem. hehe.
När jag kom till vårat kvarter så ringde jag Vanessa och sa att hon genast skulle komma ut så att vi kunde glädja oss åt att våran sommar är pågång. Vi fotade med hennes systemis. Bilder kommer när jag fört över dom på våran computer.
Glöm det jag skrev däruppe förresten. Det blev ett långt och rätt trist inlägg. Hoppas att ni förstod någonting av det jag skrev. Är lite smått hyper och stressad.
Dag 12, 13 och 14 kommer! fiskminne.com att jag inte laddat upp dom ännu.


en random bild från Björkliden.


PUSS

Kommentarer
Postat av: vanessa ;)

hahaha, faaaaaaaaaan, jag råkade ta bort dom :pPpPPp

Men jag kan föra över på nått USB och ge åt dig, HAHA. Jag har också fiskminne.com! ;) ♥

2011-04-05 @ 20:29:38
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0