Jag ska alltid finnas där

Tjeeeenare

Bloggen får vara svart ett tag nu, lite tråkigt men det får duga. Har ingen inspiration på hur den skulle kunna se ut. Byter även header ganska snart, tror jag iallafall.

Grymt chill skoldag today. Började halv tio och slutade vid kvart över tolv. Istället för att ha två lektioner (som båda är en timma långa), sen lunch och en timmes lektion igen efter lunchen. Så hade vi idag tre femtiominuters lektioner direkt efter varandea (med rast mellan varje), sen lunch och när vi ätit fick vi direkt dra hem.
Idag är det lite städning och såklart ta-det-bara-lugnt som står på schemat. Alltså, jag gör inte scheman för mina dagar, men ni förstår säkert. ;-)
Sitter och lyssnar på dom finaste låtarna som någonsin har gjort!
Senare blir det kanske att fara iväg med Katrin och se på "Hur många lingon finns det i världen?" på stoora bioduken.
Kanske övernattar hos Jennifer också, det får vi se.


Tumblr_lix9bye9v71qa18xgo1_500_large
härligt detdär!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0