Bieberfever


Sov hos Vanessa inatt, gårkvällen och natten spenderade vi framför Justin Bieber klipp!
Vi satt och skrattgrät i tre timmar för att han är så sjukt jäkla underbar.♥
Hade aldrig trott att jag någonsin skulle bli så fast i honom, men gaaaaah vad snygg, söt och helt enkelt bäst han är!!
Går inte att beskriva.
Detta kommer inte att bli någon Justin blogg, promise. Men några sådana inlägg kommer ni få leva med. ;)
Iallafall, jag och Vanessus sitter just nu i pyjamas här, medans Rebecca har någon slags krigsträff med sina kompisar, dom springer runt och kastar apor och bollar på varandra, haha!
Men nu ska dom (läs vi, jag ska sno lite mat) äta, så jag uppdaterar mer senare när jag kommer hem. pusss

Kommentarer
Postat av: ansa

sv. tack söti :D



men sluta med eran bieverfever!!

2011-08-29 @ 20:37:04
URL: http://annasaraisakson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0