fix

Hej!

Försöker få till en ny header och en bättre design, så om ni kollar in här och bloggen helt plötsligt ser ut som den kan råka se ut när jag fixar och trixar så kanske ni kan leva med det i några dagar. haha, det går inte så värst bra om man säger så.
För varje gång jag börjat förstå lite hur man gör och vilka koder som man ska ändra i och sådant, så glömmer jag det några dagar efter, så får lixom lära mig på nytt varje gång jag ska ändra i designen!
Hade även tänkt lägga till fler länkar på bloggar som jag brukar kika in på, så om jag glömmer någon så är det bara att säga till, om ni vill bli länkade eller så, okok? Bra! pusss



Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, underbar header. Grymt fin!

2011-08-17 @ 22:41:33
URL: http://fannysfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0