forget

Hej!

Är alla ni som börjar skolan imorgon taggade? Ska jag vara ärlig så längtar jag faktiskt litegrann..
Blir superkul att träffa alla och liksom återfå dom gamla vanliga rutinerna.
Såklart, som det alltid blir, så kommer jag bli galen av allt jobb, läxor och sådana saker och vakna i panik på nätterna. Men det händer ju först om några veckor, ellerhur. ;)
Har rensat igenom nästan hela garderoben, behövdes verkligen för insåg genast hur mycket kläder jag har! Använder inte ens häften av allt, men det ska det bli ändring på framöver.
Jag som trodde att jag hade endast tre vita baslinnen, men det var minst åtta stycken, där ser man.
Förmodligen kommer ordningen försvinna på några dagar, men det sprollar nu när jag återfunnit massa kläder.
Ha det bra och hoppas att ni får en kul skolstart, pusss!


bild från i helgen.

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-21 @ 21:57:26
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0