Hemma!

Hej

Jag hann verkligen inte fixa domdär tidsintällda som jag sa att jag skulle.. Så ett litet förlåt för det!
Men nu återgår uppdateringen till det vanliga.
Är iallafall hemma från en helt jäkla underbar fjällvistelse (säger man så btw?) En resa som jag defenitivt kommer att komma ihåg resten av livet. Fytusan vad roligt vi har haft! Visst var det jobbigt att vandra uppför detdär berget med all packning, men om jag ångrar det? -Inte en chans.
Alla i åttan är en stor familj, ni är bäst hörrni ♥
Bilder m.m kommer imorgon, vi har någon vilodag då och är lediga. Behövligt om man säger så.
Hoppas att ni också haft det bra, nu ska jag checka några bloggar och sen duscha. Har saknat duschen, och sängen.


Två oredigerad bild från denna resan
Imorgon laddar jag upp ungefär trettontusen fler, inte bokstavligt, men något liknande.

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0